نسخه 35.0.1916.34 برای اولین بار برای آندروید


همان طور که می دانید یکی از مرورگرهای محبوب کامپیوترهای رومیزی با سیستم عامل های لینوکس ، مکینتاش و ویندوز مرورگر کروم محصولی از شرکت قدرتمند و بزرگ گوگل است. گوگلی که با سیستم عامل اندروید خود توانست دنیای موبایل و نرم افزارهای آن را زیر و رو کند . اما برای ما هم سوال بود که با اینکه آندروید محصولی از گوگل است ، چرا مرورگر پیش فرض این گوشی کروم نسخه موبایل نیست و یا حتی نسخه ای از کروم برای اندروید ساخته نشده ؟!

Chrome-Browser-Android

گوگل تا چند وقت نسخه بتای مرورگر خود را در اختیار کاربران قرار داد تا ان را تکمیل کند و هم اکنون این مرورگر از نسخه بتا خارج شده و نسخه نهایی آن منتشر شده است.

متاسفانه یا خوشبختانه این مرورگر از طرف شرکت گول فقط و فقط برای سیستم عامل جدید این شرکت یعنی اندروید 4 ارائه شده است که در این لحظه شاید حدودا 20% از گوشی های موجود دارای این سیستم عامل باشند و یا اگر گوشی شما به صورت رسمی به آندروید 4 آپدیت نمی شود می توانید از رام های کوک شده با ورژن اندروید 4 استفاده کنید.

تغییرات  :

** آپدیت های امنیتی و پایداری بهتر

لینک های دانلود

آخرين نظرات ثبت شده براي اين مطلب را در زير مي بينيد:

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: